بهترین گوشی برای کار در اسنپ و تپسی

امروزه افراد بسیاری هستند که در زندگی روزمره خود برای جابه‌جایی از یک مبدأ به یک مقصد از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌کنند. تاکسی یک از وسایل حمل‌ونقل عمومی است که افراد بسیاری از آن استفاده می‌کنند اما فراگیر شدن ویروس کرونا در سال اخیر سبب شده تا افراد دیگر از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده نکنند و به استفاده از تاکسی‌های اینترنتی رو بیاورند. ارائه خدمات و قیمت مناسب توسط شرکت‌های مختلف نظیر اسنپ و تپ‌سی سبب شد تا افراد بیشتر از هر زمان دیگری از این روش برای جابه‌جایی استفاده کنند، از این رو بسیاری از افراد در صدد آن هستند تا به این روش درآمد کسب کنند. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم تا ۳ تا از مهم‌ترین معیارها برای انتخاب و خرید گوشی برای کار در اسنپ و تپسی را بررسی کنیم تا بتوانید با در نظر گرفتن آن‌ها انتخاب بهتری داشته باشید. همچنین در ادامه این مطلب ۵ مدل از گوشی های مناسب برای رانندگان تاکسی‌ های اینترنتی را معرفی کرده‌ایم تا در صورت نیاز آن‌ها را بررسی کنید.

۳ معیار مهم برای خرید بهترین گوشی برای رانندگان تاکسی اینترنتی

۱. صفحه‌نمایش بزرگ

اولین و مهم‌ترین فاکتوری که باید در هنگام خرید بهترین گوشی برای رانندگان اسنپ و تپسی به آن دقت کنید، صفحه‌نمایش است. با آنکه اپلیکیشن‌های اسنپ درایور و تپسی برای اجرا شدن به ملزومات خاصی نیاز ندارند اما برای استفاده بهتر و بهینه‌تر از این اپلیکیشن‌ها لازم است تا فاکتورهای فوق را برای خرید در نظر داشته باشید. برای مثال صفحه‌نمایش بزرگ به شما امکان می‌دهد تا تجربه بهتری از استفاده اپلیکیشن‌ها داشته باشید، همچنین رانندگان اسنپ و تپسی معمولاً تلفن همراه خود را بر روی یک‌پایه نگهدارنده قرار می‌دهند تا برای رفتن به مقاصد مختلف بتوانند به‌راحتی از برنامه‌هایی مانند گوگل‌مپ، بلد، نشان و غیره استفاده کنند؛ بنابراین اگر صفحه‌نمایش کوچک باشد ممکن است در مسیریابی دچار مشکل شوند و در حین رانندگی حواسشان پرت شده و منجر به‌تصادف شود، به همین جهت ما تصمیم گرفتیم تا صفحه‌نمایش را به‌عنوان یک فاکتور مهم برای خرید بهترین گوشی برای رانندگان تپسی و اسنپ در نظر بگیریم.

۲. باتری با ظرفیت بالا

ظرفیت باتری می‌تواند یکی دیگر از عواملی مهم و تأثیرگذاری باشد که کاربران باید به هنگام خرید بهترین گوشی برای کار در اسنپ و تپسی به آن دقت کنند. از آنجا که رانندگان تاکسی‌های اینترنتی تمام روز را بیرون هستند و کمتر از شارژر استفاده کنند و همچنین نیاز دارند تا به صورت مدام از گوشی خود استفاده کنند و معمولاً در گوشی آن‌ها گزینه انتقال داده‌ها همیشه روشن است، از این رو ظرفیت باتری می‌تواند یک فاکتور بسیار مهم برای آن‌ها باشد. ما تصمیم گرفتیم تا ظرفیت باتری را نیز به‌عنوان یک فاکتور مهم برای خرید بهترین گوشی مناسب کار در اسنپ و تپسی در نظر بگیریم تا افراد بتوانند با در نظر گرفتن آن بهترین گزینه را خود را انتخاب کنند.

۳. سخت‌افزار قابل‌قبول

هرچند که اپلیکیشن‌های اسنپ درایور و تپسی به ملزومات خاصی برای اجرا شدن نیاز ندارند، اما توصیه می‎‌شود تا برای استفاده بهینه‌تر از آن حداقل‌های لازم را در نظر بگیرید تا در استفاده درازمدت از آن دچار مشکل نشوید. در ادامه این مطلب ما لیستی از بهترین گوشی ‌ها را تهیه کرده‌ایم و در انتخاب آنها سعی کرده‌ایم تا همه فاکتورها را در نظر بگیریم از این رو به شما توصیه می‌کنیم تا این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

گوشی‌ های مناسب برای کار در اسنپ و تپسی

ریلمی C11

ریلمی C11
گوشی ریلمی C11

ریلمی C11 یکی دیگر از گزینه‌هایی است که انتخاب آن را به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهیم. صفحه‌نمایش بزرگ با ابعاد ۶.۵۲ اینچی باعث می‌شود تا جزئیات کاملی از نقشه را مشاهده کنید و مشکلی نیز در خواندن نوشته‌ها در هنگام رانندگی نداشته باشید. توان پردازشی بالای دستگاه نیز اجازه می‌دهد که اپلیکیشن‌های دلخواهتان از جمله تپسی و اسنپ به سرعت اجرا شوند و عملکرد نرم و روانی داشته باشند. درواقع تجربه‌ی ایده‌آلی خواهید داشت و با مشکلاتی مانند تاخیر یا فریز شدن اپلیکیشن مواجه نخواهید شد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیز اجازه می‌دهد که برای مدت طولانی از ریلمی C11 استفاده کنید و در طول روز نیاز به اتصال دستگاه به شارژر نداشته باشید. اگر به دنبال گوشی با امکانات ایده‌آل و برچسب قیمت مناسبی هستید حتما ریلمی C11 را در نظر بگیرید.

مشخصات گوشی ریلمی C11

تراشهUnisoc SC9863A
پردازنده گرافیکیIMG8322
تعداد سیم کارتدو سیم کارت
دوربین اصلی۸ مگاپیکسل
دوربین سلفی۵ مگاپیکسل
سیستم عاملاندروید ۱۱ با Realme Go UI
حافظه داخلی۳۲ و ۶۴ گیگابایت
رم۲ و ۴ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظهدارد / microSDXC
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

 سامسونگ گلکسی A12

مشخصات گوشی A12

گلکسی A12 یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند در لیست بهترین گوشی برای رانندگان اسنپ و تپسی قرار بگیرد. سامسونگ در ساخت این گوشی هوشمند از یک صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی PLS IPS با وضوح تصویر ۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسل استفاده کرده است که می‌تواند محتوا را در اندازه خوب و با کیفیت مناسبی به نمایش دربیاورد. گوشی A12 به یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت تجهیز شده است که می‌تواند برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشد. مدیاتک P35، تراشه به کار گرفته شده در گوشی A12 است که با همراهی ۳ و ۴ گیگابایت رم می‌تواند به‌راحتی بسیاری از برنامه‌ها نظیر اسنپ و تپسی را اجرا کند. علاوه بر این گلکسی A12 به دوربین چهارگانه مجهز شده است که می‌تواند عکس‌های باکیفیتی را به ثبت برساند. یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی گوشی A12 در نظر گرفته شده و دوربین‌های التراواید، ماکرو و عمق‌سنج به ترتیب از سنسورهای ۵ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A12
تراشهمدیاتک Helio P35
پردازنده گرافیکیPowerVR GE8320
تعداد سیم‌کارتدو سیم‌کارت / نانو سیم‌کارت / همزمان فعال
دوربین۴۸ مگاپیکسل دوربین اصلی۵ مگاپیکسل دوربین التراواید۲ مگاپیکسل دوربین ماکرو۲ مگاپیکسل دوربین عمق‌سنج
سیستم‌عاملاندروید ۱۰ قابل ارتقاء به اندروید ۱۱
حافظه داخلی۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
رم۳ و ۴ گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظهدارد / microSDXC
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

سامسونگ گلکسی A32

مشخصات گوشی گلکسی A32 4G سامسونگ

سامسونگ گلکسی A32 یکی دیگر از بهترین محصولاتی است که می‌تواند در لیست بهترین گوشی برای کار در اسنپ و تپسی قرار بگیرد. سامسونگ در ساخت این گوشی هوشمند از یک نمایشگر ۶٫۴ اینچی سوپر امولد استفاده کرده است که می‌تواند تصاویر را در ابعاد بزرگ‌تری به نمایش بگذارد. انرژی موردنیاز گوشی گلکسی A32 توسط یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود که می‌تواند برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشد. تراشه مدیاتک هلیو G80 نیز وظیفه پردازش اطلاعات را در این گوشی هوشمند بر عهده دارد که با همراهی ۶ و ۴ گیگابایت رم می‌تواند به‌راحتی از پس بسیاری از پردازش‌ها براید. علاوه بر این گلکسی A32 از یک دوربین چهارگانه بهره می‌برد که دوربین اصلی آن یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی بوده که توانایی بالایی در ثبت عکس و ضبط ویدئو دارد. دوربین ۸ مگاپیکسلی التراواید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۵ مگاپیکسلی عمق‌سنج از دیگر سنسورهایی هستند که در ساخت این گوشی هوشمند به کار گرفته شده‌اند.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A32
تراشهمدیاتک Helio G80
پردازنده گرافیکیMali-G52 MC2
تعداد سیم‌کارتدو سیم‌کارت / نانو سیم‌کارت / همزمان فعال
دوربین۶۴ مگاپیکسل دوربین اصلی۸ مگاپیکسل دوربین التراواید۵ مگاپیکسل دوربین ماکرو۵ مگاپیکسل دوربین عمق‌سنج
سیستم‌عاملاندروید ۱۱
حافظه داخلی۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
رم۶ و ۸ گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظهدارد / microSDXC
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

 شیائومی پوکو M3

مشخصات گوشی پوکو m3

برند شیائومی محصولات جذاب‌تری را در بازار عرضه کرده است که خرید آن‌ها را به رانندگان تپسی و اسنپ توصیه می‌کنیم. گوشی M3 یکی از این محصولات است که می‌تواند در لیست بهترین گوشی برای رانندگان تپسی و اسنپ قرار بگیرد. یک باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت انرژی موردنیاز Poco M3 را تأمین می‌کند که می‌تواند برای ساعت‌ها شما را همراهی کند. شیائومی تراشه کوالکام اسنپدراگون ۶۶۲ را در ساختار پوکو M3 به کار گرفته است که در کنار ۴ و ۶ گیگابایت رم قدرت پردازشی مناسبی را ارائه می‌دهد. همچنین پوکو M3 به دوربین سه‌گانه تجهیز شده است که دوربین اصلی آن از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌ها استفاده می‌کند. سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌‍سنج نیز دیگر دوربین‌های به کار گرفته شده در این گوشی هوشمند هستند.

مشخصات گوشی پوکو M3
تراشهکوالکام اسنپدراگون ۶۶۲
پردازنده گرافیکیAdreno 610
تعداد سیم‌کارتدو سیم‌کارت / نانو سیم‌کارت / همزمان فعال
دوربین۴۸ مگاپیکسل دوربین اصلی۲ مگاپیکسل دوربین ماکرو۲ مگاپیکسل دوربین عمق‌سنج
سیستم‌عاملاندروید ۱۰، MIUI 12
حافظه داخلی۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
رم۴ و ۶ گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظهدارد / microSDXC
باتری۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

شیائومی ردمی ۹T

مشخصات گوشی ردمی 9T

ردمی ۹T یکی دیگر از محصولاتی است که توسط شیائومی برای فروش در بازار ارائه شده است. این گوشی هوشمند از یک نمایشگر با اندازه ۶٫۵۳ از نوع IPS LCD بهره می‌برد که قادر است محتوا را ابعاد بزرگ‌تر به نمایش دربیاورد. گوشی ردمی ۹T به یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده است که می‌تواند برای ساعت‌ها شما را همراهی کند. شیائومی ردمی ۹T به دوربین چهارگانه تجهیز شده که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است. دوربین ۸ مگاپیکسلی التراواید، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج دیگر عضوهای ماژول چهارگانه دوربین هستند.

مشخصات گوشی ردمی ۹T
تراشهکوالکام اسنپدراگون ۶۶۲
پردازنده گرافیکیAdreno 610
تعداد سیم‌کارتدو سیم‌کارت / نانو سیم‌کارت / همزمان فعال
دوربین۴۸ مگاپیکسل دوربین اصلی۸ مگاپیکسل دوربین التراواید۲ مگاپیکسل دوربین ماکرو۲ مگاپیکسل دوربین عمق‌سنج
سیستم‌عاملاندروید ۱۰، MIUI 12
حافظه داخلی۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
رم۴ و ۶ گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظهدارد / microSDXC
باتری۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

شیائومی پوکو X3 پرو

مشخصات گوشی شیائومی پوکو X3 پرو

در نهایت آخرین گزینه که می‌تواند در لیست بهترین گوشی برای کار در تپسی و اسنپ قرار بگیرد، گوشی پوکو ایکس ۳ پرو است. قاب جلویی پوکو ایکس ۳ پرو میزبان یک نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی IPS LCD است که می‌تواند تصاویر را در ابعادی بزرگ به نمایش دربیاورد. باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی پوکو ایکس ۳ پرو عهده‌دار تأمین انرژی این گوشی هوشمند است که می‌تواند برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشد. تراشه قدرتمند کوالکام اسنپدراگون ۸۶۰ وظیفه پردازش اطلاعات را در این گوشی هوشمند بر عهده دارد که می‌تواند به‌راحتی برنامه‌هایی نظیر اسنپ درایور را اجرا کند. دوربین چهارگانه گوشی پوکو ایکس ۳ پرو می‌تواند عکس‌های با کیفیتی را به ثبت برساند که کیفیت آن‌ها مطلوب است. دوربین اصلی این گوشی هوشمند از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و دوربین ۸ مگاپیکسلی التراواید، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج دیگر عضوهای ماژول چهارگانه دوربین هستند.

مشخصات گوشی پوکو ایکس ۳ پرو
تراشهکوالکام اسنپدراگون ۸۶۰
پردازنده گرافیکیAdreno 640
تعداد سیم‌کارتدو سیم‌کارت / نانو سیم‌کارت / همزمان فعال
دوربین۴۸ مگاپیکسل دوربین اصلی۸ مگاپیکسل دوربین التراواید۲ مگاپیکسل دوربین ماکرو۲ مگاپیکسل دوربین عمق‌سنج
سیستم‌عاملاندروید ۱۱، MIUI 12.5 for POCO
حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
رم۶ و ۸ گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظهدارد / microSDXC
باتری۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعت

علاوه بر محصولاتی که در بالاتر به آن اشاره کردیم، محصولات دیگری نیز وجود دارد که صلاحیت قرار گرفتند در این لیست را دارند، اما سعی ما بر این بود تا بهترین گزینه‌های موجود را در پیش روی شما قرار بدهیم تا تجربه خوبی از خرید گوشی به دست بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.